Tel: 0343-594447
  • E-mail: reizen@grieksegids.nl

Villa Maxine Hotel

+ +

Kreta | Rethymnon Kreta | Agia Galini
Villa Maxine Hotel

Villa Maxine Hotel - Rethymnon Kreta - Agia Galini

Villa Maxine Hotel ligt in Agia Galini en biedt een tuin, een bar en een restaurant. Het 3-sterrenhotel beschikt over een seizoensgebonden buitenzwembad en kamers met airconditioning en een eigen badkamer. De accommodatie biedt roomservice, een gemeenschappelijke lounge en organiseert rondleidingen voor de gasten.

Deze vakantie wordt volledig verzorgd door Griekse Gids Reizen en is inclusief vliegtickets, verblijf en taxi-transfers (of huurauto afhankelijk van de keuze die je maakt). Griekse Gids Reizen is aangesloten bij ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. Wij zijn voor onze klanten die in Griekenland zijn 24 uur per dag bereikbaar (Tel 0031-343-594447) en laten niets over aan het toeval. Zo kun je zorgeloos op vakantie.

ALBUM Villa Maxine Hotel

OVERZICHT

Kamers

  •     Economy Kamer met Uitzicht op Zee
  •     Standaard Kamer met Uitzicht op Zee
  •     Superior Kamer
  •     Superior Kamer met Uitzicht op Zee
  •     Familiekamer met Uitzicht op Zee

Suite

  •     Suite met Uitzicht op Zee

Faciliteiten

  •     Luchthaven / haventransferservice
  •     Kinderstoelen in het restaurant
  •     Bar
  •     Bar-restaurant
  •     Strand ligbedden en parasols
  •     Schoonheidsbehandeling (op aanvraag)
  •     Boottochten
  •     Voetbalveld 5x5
  •     Massage
  •     Parkeerplaats
  •     ter plaatse
  •     Huisdieren toegestaan
  •     Ligbedden en parasols bij het zwembad
  •     Badhanddoeken
  •     Receptie / Receptie 09:00 - 13:00
  •     Restaurant
  •     Kluis
  •     Zwembad met kindergedeelte

Inchecken Beleid

Inchecktijd: 15:00
uitchecktijd: 11:00

KAART - Villa Maxine Hotel

Waar ligt Villa Maxine Hotel?

Offerteaanvraag

Beste klant, via dit formulier kun je een offerte aanvragen. Momenteel is het echter zo druk dat wij helaas niet alle aangevraagde offertes meer kunnen maken. We geven voorrang aan onze eigen bestaande klanten en aan de klanten die ook de namen en de geboortedata van de passagiers (zoals ze in het paspport staan) aan ons doorgeven. Offerte aanvragen zonder namen nemen we helaas momenteel niet in behandeling.

Ook is het mogelijk om via de website rechtstreeks online je vakantie te boeken. Deze boekingen nemen wij direct in behandeling en kunnen wij ook na het boeken nog voor je aanpassen. (Upgraden, downgraden of hotel wijziging etc.)

Zijn de door jou ingevulde gegevens juist? Probeer zo uitgebreid mogelijk je wensen te omschrijven. Klik dan op OFFERTE AANVRAGEN.